Microstock II

Folyatatom a tapasztalataim megosztását a microstock fotókereskedéssel kapcsolatban. Szeptember volt az első teljes hónapom, és a végeredmény számomra várakozáson felül sikeredett. Összesen 161 képet értékesítettem (illetve 161 darab eladásom volt), a hónapot 9 képpel kezdtem, a végére 62 darabbal zártam. Volt nap amikor csak 1 eladásom volt, volt amikor 16, az átlag az 5,36 eladás/nap. Személyes megítélésem szerint, ahhoz, hogy az eladások száma növekedjen, szükséges a folyamatos feltöltés. Mindig az elfogadás után 1-2 napra ugrottak meg az eladások, majd 4 napra rá visszacsökkentek az átlagra. A hétvége, főleg a péntek és a szombat szokott a leggyengébb lenni nálam.
Kipróbáltam magam vektorgrafikában is, és feltöltöttem 3 képet, ezek többnyire ikonokat tartalmaznak, kettő ezek közül vezeti az eladási listám, a harmadik elég gyengén fogy jelenleg. Szerintem érdemes azoknak is elgondolkodni a microstock eladásokon, akiknek jártassága van a Corel Draw/Adobe Illustrator/Macromedia Freehand stb... programokban.

Feltöltöm a top 10-es listám illetve megadom a Shutterstockos albumom linkjét.

aeduard

2 megjegyzés:

Instagram