Első kosárlabda "bajnokim" :)

Már kb. 4 hónapja kosarazok a Gordonosokkal, heti három alkalommal és úgy döntöttünk, hogy benevezünk a városi bajnokságra. Túl jó esályekkel nem indulunk, mivel kezdő csapat vagyunk, de megéri játszani, ha másért nem is, a szórakozásért mindenképp.

így alakult, hogy a hétvégén játszottuk első mérkozésünket az Atisok ellen. Nem győztünk, de én meg vagyok elégedve a teljesítménnyel, mert szégyenben sem maradtunk. Az utolsó negyedre szétesett a játékunk, ha nem történt volna meg, akár nyerhettünk volna is.
A végeredmény 38 - 54 volt.

Eddig mindig igyekeztem olyan képeket feltölteni a blogra, amelyeket én készítettem, ebben az esetben ez nem volt lehetséges, viszont az én gépemmel készítette Réka.


.: Dezső első buntetője :.


.: az edzőnk, a fő támogatónk (Árpád), M. Réka, valamint a bátyám és én látszom, illetve valamelyik magas játékos lábai és két fél fűtőtest :.


.: a csapat az első negyed végén a szünetben :.


.: itt én dobom a büntetőt :.


.: ezen a fotón épp Szilárd látható, amint simán az elenfél feje fölé emeli a csípőjét, nem mintha nem lenne elég magas amúgy is :.


.: tanakodás a szünetben :.


.: ez már a negyedik negyed, és épp kaptunk egy szép 3ast :.


.: ez a kép a játék után készült a Gráciában, sokan vannak rajta : Ernő, Dezső, Robert, Szilárd, fél Ibolya (ezért elnézést :)), Csaba, Zoltán, Árpád, Aranka, Éva és Tibor :.

aeduard

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

No, a bajnokság végén jó pénzért el lehet adni a mezeket egy mézfeldolgozó üzemnek.

Névtelen írta...

Hát ha csak én kommentálok, megemlíteném, hogy egy valamirevaló kosaras csapatban egyforma zoknikat használnak. Sőt a legjobbak ugyanazt, s közben cserélgetik. Na.

aeduard írta...

Az igaz, hogy mi vagyunk a legjobbak, de ezt a zoknis szokast meg nem rendszeresitettuk.

Igy hozzaszolasban megemlitem, hogy az elmult vasarnap elmaradt a merkozesunk, mert a Refisek elneztek az idot.

Instagram