Július 4 - meglepetések

Ünnepi hangulatra számítottam ma, tüzijáték, himnusz/hazafi dalok, zászlók, parádé, minden ami ilyenkor szokás, de "csalódnom" kellett. A vegasi turistákat a nemzeti ünnep sem mozdítja ki a vegasi hétköznapokból. Más városokban nem tudom ilyenkor mi a szokás, de gondolom aktívabb ott a közösség.


~ a hazafi kerti liba ... ~


~ ... éa a hazafi daru ~


~ a szobornak nem jutott lobogó csak visítás a hullámvasútasoktól ~


~ nagy és szürke ~


~macsó sfinx ~


~ megállt néhány ember ezen a felüljárón, ez ösztönzőleg hatott egyre több emberre, gondolván, hogy történnie kell valaminek, nem hiába álldogál itt ennyi ember, határozottságuk engem is meggyőzött, így én is megálltam, vártam kb. 15 percig, de semmi sem történt :), leszámítva, hogy az emberek még határozottabban igyekeztek a felüljáróra ~


~ night life~


~...~


~...~

aeduard

Nincsenek megjegyzések:

Instagram