darázsfriendly


.: amforák :.
- Történt, h tavasszal félretettem a téli bányajáró kabátom, ide volt felakasztva mellénk a fogasra. Közben egész nyáron darázsmentéssel foglalatoskodtam, 2-3 perc alatt vagy befogtam és kivittem a konténerből, vagy chemotox áldozata lett. Minden napra akadt 2-3, szívesen szabadítottam ki őket, sose gondoltam, h egyszer viszonzása is lesz. Pár napja újra télies az idő, így a mai leereszkedés előtt előkerestem a kabátom és a fenti látvány fogadott. A kabát jobb alsó részén ez a három sárból tapasztott, kb. 2 cm-es amfora volt, mindegyikben van pete vagy lárva, a fene tudja, h mik azok , de mozdulatlanok. Szóval a darazsak az én kabátom választották :). -

aeduard

4 megjegyzés:

csuklanirossz írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szabi írta...

hat ez nem semmi hallod-e?Hazat epitettek a kabatodra, rendesen teret foglaltak :)

s@só írta...

én azért leszedném a helyedben. Vagy megvársz vele??????

aeduard írta...

darazsak kimentve, kabát újra használatban :)

Instagram