12 hónap

.: az első hetekre sok-sok alvás volt a jellemző, meg is tévesztettem a szüleimet :.

.: 1. hónapban szabad volt a gazda, lehetett bújni :.

.: 2. hónapban részmunkaidőben már fúrásoknál dolgoztam :.

.: 3. hónapban ez már ritkább pillanat volt :.

.: 4. hónapban már főleg a testtömegindexre gyúrtam, ami a következő hónapban érte el a maximumot :.

.: vagyis itt a 5. hónapban :.

.: 6. hónapból már csak foszlányos emlékeim vannak :.

.: 7. hónapban már a második torna kampányon vagyok túl és minden perce nem volt ennyire mosolygós :.

.: a 8. hónapban kir ...hé! maga engem most felvesz?  :.

.: 9. havi grimasz a kiságyból, amit igazából sosem használtam :.

.: 10. hónapban már kezdtem érezni a korom (a nagy ágy az nem csak véletlen) :.

.: 11. hónapban láttam először ilyen vicces bőrzsákokat :.

.: 1 év kipipálva, a szüleimen mennyi látszik? :.

aeduard

2 megjegyzés:

Szabi írta...

Gratulálok a bejegyzéshez,...., nagyot mosolyogtam, sőt háromszor is végig görgettem....Isten éltesse a legénykét ... s adjon sok-sok türelmet a szülőknek, mert ahogy én látom, nem lesz unalmas a jövő....

aeduard írta...

Köszönjük a jókívánságot, elfér.

Instagram