közérdekű hirdetés :)

Jelentem, eladósorba került a jelenlegi gépem, ami 2 éve hűségesen szolgál, jóban-rosszban, porba és esőben. Első sorban a vázról van szó és a hozzá tartozó kellékekről. Ebből is láthatjátok, h maradok a márkánál, véleményem jelenleg is változatlan, a Pentax ár/érték arányban a mai napig verhetetlen. Nem akarok márkaösszehasonlító, "canikon" flémelő bejegyzést, sokan tudjátok, h elvakult vagyok :D.

De következzen a lényeg... Eladó:

2 éves Pentax K10D váz, kb. 17000 expóval, garantált zárszerkezet 100000-ig, 10 megapixel, nagy, világos pentaprizmás kereső, stabilizált szenzor, por és cseppálló szigetelés a teljes vázon (ez sokszorosan tesztelt), 11 pontos AF szenzor, amiből 9 kereszt, továbbá kompatibilis minden Pentax objektívvel minimum 30 évre visszamenőleg, amelyek mind stabilizáltak lesznek, amint rákerülnek a vázra. És sok egyéb dolog még, akit komolyabb érdekel linkek: pixinfo, dpreview. Természetesen vannak kevésbé fényes pontjai is, ezekről is írhatok külön kérésre.

A váz mellé eladó egy Pentax portrémarkolat, szintén cseppálló stb... benne SD kártya és távkioldó tároló, illetve akku, ami szintén eredeti Pentax.

Elvileg nem szeretnék objektívet eladni, de fontolgatom. Első sorban azért mert nincs megfelelő, általános használatra való kit obim, ami nekem nem gond, mert jól megvagyok, de talán a gép mellé jobban találna egy ilyen alapkit. Ha mégis lenne érdeklődő, akkor:
Tamron 28-75 F2,8 teszt itt: photozone. Illetve van egy Sigma 10-20 F4,0-5,6, erről itt photozone, a Sigmához még tartozik egy Soligor polárszűrő is, 77mm-es átmérővel (2 hónapos a szűrő).

Az árakat euróban adom meg, de végülis lehet fizetni más pénznemben is (forint/lej), szóval... K10D - 400, portrémarkolat + akku - 130, Tamron obi - 380, Sigma obi - 480, ajándék a polár hozzá. Az irányárakat a Mediker honlapjáról néztem, mivel szerintem korrekt cég, normális árazással.
Alkudni lehet, de a jóérzés határain belül :). Tesztképeket igény alapján küldhetek, de található mindenfele a neten, ráadásul az utóbbi két év blogos termésem is 99%-ban ezzel készült.

Ha netán valakit érdekel, akkor elárulom, h egy Pentax K-7 lesz az utód, obiról még nincs döntés.

aeduard

3 megjegyzés:

Vass Lehel írta...

Szia. A Tamron obi erdekelne, de foleg akkor, ha karacsonyra teszel egy arleszallitast. :)))
A K7 az szerintem jo dontes, es amikor megvetted majd mes;lsz rolla.

aeduard írta...

hehe, árleszállítás :), arról még lehet szó, de mindenképp karácsony előtt el kell ennek kelnie.

Szabi írta...

:) na hat errol meg kell beszelnunk, lattam kerestel, de sajna jatszodtam :)
Beszelunk a geprol mert erdekelne.

Instagram