Egy újabb kerek év


.: szóval a történetet itt hagytuk félbe :.

.: hé, az előteret tessék figyelni, bambuló néni, asztalnyi hát nem lényeg...szóval októberében tengerpart :.

.: aztán a sóús levegő még pár hónapig elkísért :.

.: a Karácsonyt nem teljesen értettem... rokonok, fenyőfa, kisjézus, angyalka, fények, gömbök... de jól telt, volt pufuléc :.


.: januárjában még tudtam ülve fürdeni, azóta az elővigyázatosság kedvéért állva intézzük :.

.: no, ez is én vagyok, Máté és az egész ruhásszekrény, ráadásul mi ez a hely apa?! :.

.: góóól, így hívom a labdát, nassolással kombinálva egyik kedvenc időtöltésem... :.

.: ...egyik, mert a kedvencem EEEZ, nemhiába konzervatív vagyok, és EEEZ nemcsak szokás, hanem hagyomány :.

.: 2 év, én robotolok, ha panasz van nem én voltam... ;) :.

aeduard

1 megjegyzés:

Veronika írta...

Olyan jó!! Gratulálok és nagyon szépen köszönöm!

Instagram