Füstgyár "riport" - felirat nélkül












aeduard

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó kis szürreál hangulat. Gratula!

Névtelen írta...

Natyon fasza...komolyan
De nem egyszerűen át van téve fekete-fehérbe. Ha nem titok mondd el, hogy bütykölted...

aeduard írta...

Sok fele keppen lehet ff-be konvertalni szines kepeket, a 2 legaltalanosabb a "desaturate" es a "convert to grayscale", altalaban ezek adjak a legrosszabb eredmenyt is. A legnagyobb baj ezekkel, hogy nem eleg kontrasztosak a kepek, szinte nincs fekete es feher resz a kepen, csak egy csomo szurke arnyalat.
Sokan csatornakra bontjak es a piros (RGB) csatornat hasznaljak csak, csatornat bontogatni lehet RGB, CMYK, LAB szinprofilokbol is, az eredmeny mindig masabb lesz. Aztan vannak osszetettebb eljarasok is (pl. Gorman). Amit itt hasznaltam, az tulajdon keppen egy keverek, local equalization-on alapszik, mivel kicsi a mostani DSLRek dinamikaja, ezert ezzel a modszerrel egy kicsi "all dinamikat" vittem bele. Vagy 8-10 lepesben csinaltam, ha erdekel leirhatom reszletesebben is.

Ezen az oldalon talalsz jo nehany eljarast... http://www.blackandwhitedigital.com/

Névtelen írta...

És én a kis naiv azt hittem, hogy meg fogom érteni...

Névtelen írta...

Ügyes, nagyon! :)

aeduard írta...

koszonom

Instagram