Apu, apa, édesapám

 Apu, apa, azt hiszem így szólítottam, szóltam hozzá. Róla beszélve neveztem édesapámnak vagy csak apámnak. Utóbbi hangzása számomra kevésbe kedves, közvetlen. Ezután többnyire apa és édesapám marad, mert többet megszólítani már nem tudom, esetleg beszélni, emlékezni róla. 67 évet élt. Sok ismeretlen, kérdés maradt bennem az életével kapcsolatban. Megbeszélni vele nem tudtam. Azt hiszem nem ez a legjobb felület ezeket kiírni magamból.

.: 1953 nyara lehet Borszéken, későbbi vonásai már jól láthatók :.

.: húszas éveiben lehet egy kiránduláson barátokkal Gyimesbükk fölött :.

.: kisgyerekkorom egyik legszebb emléke az évenkénti tengerre járás, a képen Edina és én vagyunk vele ('89 körül lehet) :.

.: a '90-es évek második fele, esemény a kolozsvári Gaudeamus könyvesboltban :.

.: 2005 karácsony estéje Udvarhelyen, ez a kép ábrázolja azt az arcot ami legjobban az emlékezetemben él :.

.: 2018-ban a bátosi gyerekkori házuknál, bővebben :.

.: 2020 július, a Magi szülinapja, bár még találkoztunk később is, de ez az utolsó fényképem róla :.



aeduard

Nincsenek megjegyzések:

Instagram