Múlnak az évek...


 A korábbi év rövid összefoglalója a fenti képpel zárult. Ami a kerti munkát illeti, sok minden nem változott. Tán annyi, hogy kicsit több autonómiát kaptam, így 3-ik életévem fordulóján már magamtól járok a kertbe zöldséget, fűszernövényt gyűjteni. A terményeket nemcsak begyűjtöm, hanem felhasználási tanácsadással is foglalkozom, pl. legutóbb egy csokor petrezselyemzölddel bolondítottam meg a paradicsomos spagettit.

.: nem sokkal 2 éves szülinapom után a bulgár tengerparton voltunk, igazi kalandnak bizonyult, hiszen autóval mentünk :.

.: tavaly az ősz Kolozsvár környékén igazán szép, színes volt, elég sokat tekeregtünk :.

.: még novemberben is csavarogtunk, itt éppen Orsi anyát segítem fel egy dombra :.

.: a tavaly karácsonykor nem teljesen értettem a felfordulást, idén viszont kezdtem ráérezni a varázsára: sok kedves ember van ilyenkor körülöttem, és a fenyőfa alatt meg rengeteg ajándék; de miért van egymás után 2x karácsony nem tudom, de mindegy, jobb kétszer mint egyszer se :.

.: a télen sok havat nem láttam, viszont sokat motoroztam a szomszéd cimborákkal; itt éppen Vladdal nézünk egy elfáradt szarkát :.

.: sokat jártam játszóterezni, itt Johanna csoporttársam kekszét eszem a Györgyfalvi negyedben :.

.: az év legrosszabb periódusa, kórház, szuri, gyógyszerek, de apa szerint bátran viseltem a betegségem :.

.: itt a betegség már a múlté, Előd barátomék Kolozsváron jártak és elmentünk közösen motorozni a botanikus kertbe :.

.: májusra szintet léptem, motort, talicskát traktorra cseréltem (anyát tanítom kapcsolni a csiga és a nyuszi fokozat között) :.

.: újra tenger, ezúttal Törökország, repülővel; az utazás nagyon tetszett, hetekig apa minden nap el kellett mesélje a repülés részét :.

.: túravezetőként a Madarasi-Hargitán, a sárga úton mentünk fel a bulkánra, a lilára egyelőre nem vittem a társaságot, ott fúrógépek voltak :.

.: no mit mondtam, ahogy kezdtem az évet úgy is zárom, annyi a csavar benne, hogy most már annyira belejöttem a kertészkedésbe, hogy nem akarok hazamenni Kisbácsba :.

aeduard

1 megjegyzés:

Instagram